Lang wachten wordt beloond - Reisverslag uit Warnsveld, Nederland van Koen Stein - WaarBenJij.nu Lang wachten wordt beloond - Reisverslag uit Warnsveld, Nederland van Koen Stein - WaarBenJij.nu

Lang wachten wordt beloond

Blijf op de hoogte en volg Koen

27 November 2015 | Nederland, Warnsveld

Hallo Allemaal,

allereerst leuk dat jullie mijn reisverslagen willen lezen!
dit is het eerste verslag dat ik schrijf/typ....en momenteel ben ik nog steeds in Nederland. Het aftellen is alleen wel begonnen.
Gisterenavond was mijn laatste clubavond bij de Warnsveldse Boys, een fenomeen dat ik voor minimaal een jaar moet gaan missen, en het staat wel vast dat ik dat ga doen!

Nu wat meer over mijn reis en werkzaamheden die ik in China ga uitvoeren:
De komende 12 maanden ben ik werkzaam voor de HPSS Football Academy als professioneel voetbaltrainer. Mijn standplaats is Tianjin (in de buurt van Beijing) alwaar ik in eerste instantie op een basisschool voetballessen ga aanbieden.
De Chinese president heeft sinds dit jaar een wet laten aannemen die bepaald dat kinderen op scholen in China van de 3 uur die zij in de week aan gym besteden, er minimaal 2 uur uitgetrokken dient te worden voor voetbal. Om deze wet te handhaven worden wij (Nederlandse voetbaltrainers) ingevlogen. Dit alles met als grote doel het winnen/meedoen om de prijzen op het Wereld Kampioenschap voetbal van 2030.
Redelijk ambitieus als je het mij vraagt....veel Chinese kinderen weten namelijk niet of er nu lucht of zand in een voetbal zit:P
Maar dromen zijn er om na te streven.

Zondagmiddag 29 november begint het avontuur voor mij, om precies te zijn om 14:40 uur.
Veel plezier bij het lezen en volgen van mijn avontuur...

groeten
Koen

  • 27 November 2015 - 18:34

    Buikie Alias Helmut :

    Kono,

    Veel succes en veel plezier. Geniet ervan, tot over een jaar!

  • 06 December 2015 - 06:01

    Ans Stein:

    Mooie foto's Koen! Je hebt vast enorm lopen genieten van al die mooie karakteristieke gebouwen en straten/straatjes. Ik moet iedere keer nog lachen als ik de foto van die fiets zie.....zie jou daar al op rondcrossen haha.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Koen

Actief sinds 23 Nov. 2015
Verslag gelezen: 866
Totaal aantal bezoekers 20017

Voorgaande reizen:

28 November 2015 - 01 December 2016

China

23 November 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: